SSOSofie

Alla inlägg under november 2014

Av ssolightnight - 21 november 2014 09:12

Det finns väl ingen direkt historia men kan väl försöka komma ihåg i alla fall. Min syster spelade något spel på spela.se tror jag och där kommer det ju reklam och annonser. Påen annons eller reklam var det just SSO. Så hon började spela det. Sen berättade hon för mig och min andra syster. Så började vi alla spela det.

Bara en sak att tillägga. Vi har alltid varit hästtjejer och vi är fortfarande ♥  

Av ssolightnight - 20 november 2014 09:13

 

Här har ni mitt stall. Det ligger i "startbyn" MOORLAND. Här bor det 4 hästar och 1 ponny. (HÄR ÄR ÄVEN MIN STARTIS SOM NI KANSKE SER)

Den vita hästen ag sitter på heter JewelBeauty. Det är ett Jorvikiskt Varmblod.

Den ljusbruna hästen med mörk man heter CrazySong. Det är en Andalusier.

Den vita med prickar heter Winterstone och är ett Arabiskt Fullblod.

Det stora bruna heter LionHeart och är en NordSvensk.

Ponnyn heter DreamCake och är en Jorvikisk Ponny.

Ja detta var mitt stall ♥

Av ssolightnight - 18 november 2014 07:38

Har nu bytat blogg till Nattstad. Kommer fortsätta blogga här om sso och på Nattstad kommer jag blogga om mitt liv, smink, mode Osv. 

Besök min blogg via appen Nattstad: EllaSofie. Eller besök den på dator: nattstad.se/EllaSofie

Av ssolightnight - 17 november 2014 20:54

Min Starthäst:

Har tyvärr ingen bild just nu men kan kanske lägga upp en på den.

Namn: JewelBeauty

Ålder: ca 3 år (började med sso för ca 3 år sen)

Färg: Vit ( både man och päls)

Level: 15


Det är väl typ det man kan skriva. ;)



Ska avsluta med lite om min dag. Idag har vi fått nya bord/ bänkar och stolar i klassrummet. Dom är bara bajs! Men jaja. Skoldagen har väl vart som alla andra dagar. TRÅKIG!!!

Ja. Det är väl bara att avsluta denna dagen med lite youtube (Ofc).

Av ssolightnight - 14 november 2014 19:46


  Jaha lite om mig då.

-Är en tjej (ofc)

-Lvl 15 på SSO

- Har 5 Hästar/Ponnys

-1 arab, 1 nordsvensk, 1 starthäst, 1 ponny och 1 andalusier.

Så det var väl lite om mig på sso!

Av ssolightnight - 14 november 2014 19:28

Ibland känner jag inte för att blogga något. Så det har varit lite dålig uppdatering på senaste tiden. Kommer göra inlägg lite då och då men det kommer nog inte varje dag. Jaa...

Idag har väl dagen vart vanlig. Skola. Jaa...

Ska kanske göra en 20- dagars bloggutmaning om StarStableOnline. Men det kanske inte blir 20 dagar i rad utan kanske första idag, andra om tre dagar typ.
Men jaa. Vet inte hur man ska avsluta inläggen. Ska man skriva Hejdå eller vad ska man skriva?? Ska jag bara avsluta nu?? Ok jag gör det. Kommer inte ha något avslut.

Presentation

Här kommer jag blogga om StarStableOnline!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards